Fredrika uppdaterar..




Min dag har vart toppen.  Som sagt vi slutade 12 drog till stockholm inte kommit in så mycke nytt senaste veckan men blev lite underkläder (spets såklart) .  I helgen ska jag gå modevisning ska bli så sjuktkul. Det var för drygt en månad sen jag träffade Peter ( han som fixar modevisningen) Han tyckte jag var super snygg och skulle komma långt på det. Och om inte visste han en heldel underkläderstidningar jag skulle passa i. Får tyvärr inte ge ut några namn eftersom det är en lag och blablabla men ni kan ju söka eftermig i tidningar , pojktidningar. Och nej jag är ingen som viker ut mig i tidningar jag skulle få ta helt vanliga modellkort i underkläder som i vanliga ellos kataloger. fast dom här skulle hamna i  en tidning om just underkläder och segixa kroppar. Jag tycker det ska bli super kul. Okej det är inte säkert men ofta dom skulle tacka nej till mig lixom? lol
 Sitter och pluggar lite..... BORING
Saknar mina habibis  Romeo och zimon. Älskar er så oerhört mycke mina sexiiiboys. Glömmer aldrig romeos super snygga kalsonger ni kan få se bilder sen , OHLALA ;) Men i helgen blire och åka och trffa dom jag och Felicia mycke mysmys med  habibisorna!  puss och kram ni är bäst allihopa som läser detta mina stora älskade fans !  / Eran super goa Fredrika


 


Kommentarer
Postat av: karro

hur gamla är ni? :)

2008-11-10 @ 22:21:12
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: caroline

Nattinatt :)

2008-11-11 @ 02:48:54
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: ow sexig haha;D

2008-11-11 @ 19:05:16
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0